slagsmål !!

förlåt för dålig uppdatering jag har varit borta hela helgen och har inte haft tid att skriva här riktig men nu har jag äntligen kommit hem och tänkte skriva och lägga upp lite trevliga bilder :D

I Fredags så sov jag ju som sagt hemma hos Luddepudde :)
Vi satt vid facebook, spelade kort, åt pizza, spelade fotboll, bada och massa annat skoj =D
Vi hade även ett slagsmål inne på hans rum x)
JAG VANNNNN !!!!! :D men nu har jag massa blåmärken och ont i ryggen :(

Här får ni lite bilder på honom och på mig innan jag ska fortsätta på Sara och Patricia i dom nästa 2 inläggen jag kommer skriva x)

(Luddepudde tycker inte om att vara med på kort så jag får lägga ut dom jag får tag på :P )











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0