JAG VILL HEM !!

hej alla söta läsare !
Eftersom det aldrig slutade att regna igår så blev det aldrig någon spring tur .. :(
Men idag är det finare väder och jag får springa en extra lång tur idag så jag kan ta igen gårdagen :D
och igår så fanns det ju ingenting att göra så jag åkte till biblioteket och lånade 3 förhoppningsvis bra böcker ;d
En av böckerna läste jag ut igår på 4 timmar och den var verkligen jätte bra !
Den heter "ingen behöver veta" och den handlade om en kille som blev våldtagen av sin moster eller någonting sånt ! Jag rekomenderar verkligen att läsa den boken ..
men nu så ska jag nog gå och klä på mig lite gran och plocka ihop mina kläder som ligger typ överallt ;D

puss!

For one so small,  you seem so strong  My arms will hold you,  keep you safe and warm  This bond between us  Can't be broken  I will be here  Don't you cry     'Cause you'll be in my heart  Yes, you'll be in my heart  From this day on  Now and forever more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0