GÅR DAGEN !

HALLÅÅÅ !

Igår var jag så hysteriskt trött så jag orkade inte skriva vad jag hade gjort x)
Så nu bestämmde jag mig för att sätta mig ner och skriva lite, lägg upp en liten film från youtube och ge er veckans tips ! :D

Igår så vaknade jag upp i Rättvik med Adelina !
Hon skulle ta bussen kl 10.00 hem så hon fick gå upp ganska tidigt (jag själv låg kvar i sängen) ;P
när hon hade åkt så la jag mig och tittade på någon konstig film , jag kommer inte ihåg vad den heter..
När filmen var slut så somnade jag i 1 ½ timme !!!! så underbart skönt <3
Sen åt jag mat , fiskpinnar o ris xS
Vid 15.20 så tog jag bussen tillbaka till Falun för jag skulle träffa Luddepudde hemma hos honom
så när jag kom fram till honom var kl ca 16.30 och då cyklade vi till Roxnäs och badade :D
När vi kom tillbaka till hans hus och hade bytt om o sådär så gick vi till Julia för vi skulle äta pizza där med Julias och Luddepuddes familj.. och Olivia var där också :D
Så efter maten cyklade vi ner till Roxnäs igen och badade :P
sen efter det så cyklade jag hemmm och soovv ! :D

Idag så ska jag till stan och köpa en ny bikini , förhoppningsvis orkar jag lägga ut en bild på det sen :D

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0