16 4klöver eller 1 8klöver ?!

tjenare !
Nu snart ska jag dra till Jenka och tillbringa natten där !
men jag tänkte att ni kanske villle veta vad vi har gjort under dagen iallafall ,
När hon kom så visste inte vi vad vi skulle hitta på riktigt men det slutade med att vi bakade cupcakes och hade en liten picknick ute bakom vårat cykel föråd :D jenka hittade 16 fyrklövrar ;o men jag hittade en 8klöver ;o :D
Hon åkte hem vid 18.00 för hon skulle äta mat och då drog jag till willys med pappsen och köpte b&j :D
och nu så ringde Jenka och frågade om jag ville sova hos henne och det ville jag ju såklart så vi får väl se om jag skriver någonting lite senare..

ha det bäst!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0