Nu äntligen är jag hemma !

Hejsan efterlängtade blogg !
Jag har haft så svårt att skriva på bloggen när jag har varit i Rättvik även fast jag har haft skit tråkigt x)
Men nu har jag satt mig här med godispåsen och kameran och ska skriva tills jag tröttnar :P
Jag kommer inte att skriva så detaljerat för då skulle det ta hela natten xD

Första veckan i Rättvik var rätt långtråkig och det fanns inget att göra, jag typ bara läste och sov. ;P
Men sen kom älskade Jenka och sov hos mig i 2 Nätter ! Vi skrattade och hade för det mesta väldigt roligt :D
När hon hade åkt hem så blev det sådär tråkigt igen och jag läste massa böcker och hade inte så mycket att göra...
men Sen blev det ju ccw och vi sålde popcorn och kaffe och drog in 600 kr var ( vi var 4 personer)
Så dagen efter det blev det ju ner på stan med kusinen och shoppa :D
sen så idag hade vi varit där i 2 helt sjukt långa veckor och mamma och pappa bestämde att vi skulle åka hem ! :D
JAG ÄR SÅ HIIMMMLA GLAD !!!
Så nu har jag packat upp alla mina saker och tänkte bjuda på några bilder ;D

puss!

















Kommentarer
Postat av: Emelie Ahlström

ann, snälla ta bort den bilden

2010-08-08 @ 12:42:25
URL: http://tulivu.blogg.se/
Postat av: Emelie Ahlström

ser juh mongo ut xD

2010-08-08 @ 13:35:10
URL: http://tulivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0