"livet är för kort för att ta seriöst"

Tjenare alla sötnosar !
Jag har inte haft tid att skriva på ett tag så nu får jag väl ta igen alla gånger jag har missat att skriva..
i Måndags gick jag hem från skolan efter lunch för jag mådde inte så bra och jag avr trött ! ( :( )
i Tisdags så var det träning men eftersom jag inte var helt frisk så fick jag sitta och titta på istället :P men det var roligt det oxå , haha
I går så var jag och praoade på gobiten, det är typ ett cafe vid "din sko" ungefär.. det var ganska tråkigt men ibland var det kul :P jag glömde ta kort så ni får klara er utan.
i Dag då så vad jag och praoade på Friskis&svettis. det var roligare än på gobiten, jag fick vara med på ett sånt här jumpa pass. Jag tror det var styrka som var själv temat den gången, det var jobbigt och mycket svårare en man tror xD eller så är det bara jag, HAHA !
Nu när jag kom hem så tittade jag på tv och slappa lite och nu ska jag packa upp lite saker ifrån inatt..
JUSTE !
nu glömde jag att skriva att jag sov över med Jossan och Amilia inatt, puss på det ! får se om jag lägger ut några bilder lite senare för nu orkar jag inte gå och hämta min kamera :P
Nu ska jag duscha, ha det så gött ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0