Trött som 17 !

tjenare alla underbara människor ;)

jag måste ju bara berätta om vad jag har gjort under påsken :D
Mitt i allt påskfirande var jag och mina kompis Adelina i Jönköping på någon slags konferans som heter tre dagar, vi hade väldigt roligt och det är nog inte sista gången vi åker dit. Vi träffade nytt folk, var på någon dålig konsert, gick på upptäcksfärd och flummade skiten ur oss xD HAHA !
Nu orkar jag inte skriva mer om det utan tänkte gå och klä på mig lite kläder och sen gå och ringa Jenny och fråga hur vi tar oss till träningen i kväll.

Ha det så gött , puss !

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag är bäst :D



:*

2010-04-15 @ 18:29:48
Postat av: Olivia

Vad mycket du skriver....:)

2010-05-24 @ 14:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0