TRÄÄÄÄÄÄÄNING WEEEEE LIIKKEE !! :D

tja tja alla glada människor !?

Idag har jag inte gjort så mycket.. jag vaknade vid halv 12 och gjorde frukost o satte mig vid tv:n och chillla, sen kom Adelina hit spelade någon typ av poker? haha väldigt tråkigt men vad gör man inte när man är uttråkad ?! :D sen kom JennyPenny hit och var lite social med mig för sen gick vi hem till henne och hämta hennes tränings grejor o drog på våran älskade innnebandy träning :D Jag har snart spelat innebandy i 2 år , 2 gånger i veckan på Lugnet och jag älskar det ! efter det så kom jag hem och tog en efter längtar dusch ( sååå skönt! )  och nu sitter jag här och har tråkigt o ska nog gå och sova (:

GODNATT ! 
puss !
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag är bäst :D

2010-04-15 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0