sorry !

hejsan alla glada flickor och pojkar :D 
Igår hann jag inte skriva någonting här för jag hade fullt upp med att slöa x))
men idag så skriver jag lite fort innan jag ska gå och sova :)
Idag har jag varit i skolan och haft svenska,matte och tyska, slutade vid 15.20..
Sen efter skolan så stannade jag kvar med några kompisar innan det var dax för att cykla upp till Lugnet på en efter längtad träääning ! :D
när det var slut så cyklade jag och Jenny hem o dushcade och nu sitter jag här och ska snart sova :)
haha, en liten snabb uppdatering av min dag xD

GODNATT !puss och kram äcklig sskumm bannan ! :D



 

Kommentarer
Postat av: Jenny

I'm still the best !



hehe, fett schnyygg blogg jue ;o

det kommer bli fett kul att läsa älskling,

OMG vad kul det kmr bli ! Kan knappt vänta till nästa inlägg ! Du kommer ha det bäst ikväll tror jag, saknar dig redan ! <3333333333333333333



-.-

2010-04-15 @ 18:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0