LÖRDAGSMYYYYS !

äääntligen är det lördag ! :D är det inte skönt ?!
Idag vaknade jag kl. halv 1 men är fortfarande trött.. När jag hade vaknat så gick jag och min lilla syster ut och sålde lite "newbody" grejer, as nice "flirtgubbe", sen åkte vi till City gross och köpte godis och jag köpte en sån här orgasmatron eller vad det heter (som man har när man vill ha massage i huvudet :P) det borde vara olagligt att sälja såna sköna grejer. Iallafall så köpte jag en sån till min kompis i julas för hundra kronor (!) och nu när jag köpte min så kostade den bara 10 kronor ;O då blev jag lite små sur xD
Nu ska jag fortsätta att titta på någon film på tv, ha det så gött alla människor ! :D  

GODNATT !
puss !


Kommentarer
Postat av: Liza <3

Tjenare =)

Snygg blogg

2010-04-11 @ 15:27:51
URL: http://lillalizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0