hihi

tjenare alla snygingar ;D
Idag har jag rusat runt på stan med Jossan och letat efter en prao plats och de slutade ganska lyckligt faktiskt ;P
sen cyklade jag hem och kollade lite på tv och åt mat innan det var dax för att åka till Vika på house och träffa alla underbara vänner ! :D
Bil resan hem var väldigt flammsig och mycke roligt..här är en sak.. När jag skulle gå ut ur bilen så fick jag inte av mig bältet så Anton sa att han kunnde hjälpa mig men för att han skulle kunna hjälpa mig så skulle han ta av sitt bälte först och då fick han inte heller av sitt bälte xD HAHAHA, vi hade as roligt :P
nu ska jag nog duscha så ha det så underbart gött !

GODNATT !
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0