bläää

halllååååå !
Idag så har jag varit i skolan och hållt på med att skrvia en artikel till våran skoltidning, as tråkigt men samtidigt kul xD 
efter skolan så cyklade jag hem och fick reda på att jag inte kunde praoa där jag hade tänkt så då blev det att äta snabbt och sen cykla ner på stan igen med Jenny och försöka hitta en ny praktik plats ;P 
efter 20 minuter på stan så cyklade vi hela vägen hem igen och åt mat innan det var dax för att ta bussen ner till stan och sen stå i kylan och vänta på att den VÄLDIGT SEGA 702 skulle komma xD 
När jag hade kommit fram till US så var jag med Olivia och Sara och pratade lite innan vi var med i någon tävling :D jag tror vi förlorade :P haha..
Samanfattning: en mycket roligt och stressig dag :)

GODNATT !
puss!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0