baaaaaaak !

tjabbbaaa !
Idag har jag varit i kyrkan och träffat lilla Olivia vi satt och pratade och spelade spel på mobilerna hela tiden och hade jätttte roligt :D
när jag kom hem så somnade jag på soffan ( hehe) och sen gick jag och bakade med min lilla syster ;) (se bilder nedan) Vi bakade chokladbollar och kolakakor , Vi är sååå duktiga :D haha..
Och i morgon är det skola igen :D jag längtar , det är så roligt i skolan, du får säga att jag är konstig som tycker det om du vill. Jag är nog kär i skolan faktiskt  xD :D  haha..
Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska skriva så vi får väl se om jag kommer på något trevligt att skriva lite senare ikväll efter att jag har tittat på någon film jag tror det hette "bad boys 2" xD

puuuuss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0