TORSDAG

I Torsdags så var jag bara hemma hos Ludvig och gjorde någon hemuppgift vi hade fått eftersom vi var lediga hela dagen. Vi hade också utveckligssamtal den dagen och jag tror att det gick ganska bra för mig faktiskt :P
Sen när Ludvig skulle på uttvecklingssamtal så fick jag vara själv hemma i deras stooora läskiga hus :P
När han kom hem så gjorde vi vofflor och pluggade lite till x)
Sen pratade vi om lite olika saker åhh fy skutton vad skönt det var att bara prata ut med någon som man verkligen litar på ! håller ni inte med ? man kan verkligen prata om allting mellan himmel och jord. :D
haha det var väl den dagen det :P


OCH VI HÖLL PÅ MED FÄRG SAKEN OCKSÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0