tjenare

Nu är jag äntligen hemma igen och kan skriva lite trevliga saker här på bloggen, jag har en känsla av att det här kommer att bli ett ganska långt inlägg men jag har egentligen inte tid med det för jag måste PLUGGGGA !
i Torsdags kväll spelade vi våran första match. Vi spelade i ishallen och vi förlorade med 11-2 ( jag gjorde ett av målen) :P.. Inne i ishallen så droppade det ner vatten ifrån taket ner på planen så dom fick lov att lägga ut massa handdukar på planen för att få bort det mesta av vattnet och tro mig, det var väldigt halt när vi spelade :P
efter den matchen så åkte jag hem till JennyPenny och sov hemma hos henne, väldigt trevligt och vi hade inte ätit någon kvällsmat så vi gjorde makaroner, korv och beacon runt 23.00 :P
på Fredagen hade vi match 09.40 (?) samling 08.40 , jag kommer inte ihåg hur den matchen slutade men vi förlorade iallafal x) sen åkte jag hem till mig och åt mat och sen åkte vi till Hbo och spelade match igen kl. 15.30 , samling 14.30. vi förlorade med 3-2... efter den matchen så åkte alla vi laget + tränarna till skolan Mosaik och packa upp våra saker och lagade köttfärssås och spagetti ( AS GOTT ) efter maten så spelade vi lite pingis och sen runt 20.30 började vi gå upp til Lugnet och träffade på några trevliga finnar :D väldigt pratglada av sig var dom :P HAHA.
sen spelade vi match mot samuelsdal kl. 22.10 .. det var vädligt spännande men matchen slutade 2-2.. FATTA VAD VI SKREV I DUCHEN SEN ASSÅ ! ( för dom som nu inte vet varför vi var så glada är det för att vi jämt har förlorat mot samulsdal med typ 12-3) :P MEN DET HÄR GÅNGEN BLEV DET OAVGJORT !!! :D :D
sen åkte vi tillbaka till skolan och fikade lite smörgås och te. sen var det dags att sova eftersom vi hade match dagen efter 10.30, det matchen förlorade vi oxå men jag vet inte med hur mycket :P ( mitt minne är as bra, bara så att ni vet de :D )
sen gick vi tillbaka till skolan och packade och städade lite granna innan det var dags att dra vidare. Jag följde med Mathilda hem och red ! :D fatta var roligt det var att bara få ut och rida i skogen efter en stressig helg med innebandy :P så himla skönt asså !
när vi hade ridit, mockan, ätit korv och kollat på hennes as söta kattungar så drog vi tillbaka till lugnet och träffade massa folk.
jag och Jenny cyklade hem ifrån Lugnet och duschade och åt tacopaj ! :D
Sen cyklade jag, Jenny och Molly upp till Lugnet igen och träffade folk o kollade på matcher, vi kollade på samuelsdals match och dom förlorade i 95 serie matchen med vann i 96 serien med straffar ! :D så dom skulle spela i semifinalen dagen efter. Maria ( Jennys mamma) kom och hämtade oss runt 00.00 på lugnet och då åkte vi till Roxnäs och hämtade upp Jennys storasyster.. sen åkte vi hem till Jenny o pratade och höll på med telefonerna till ungefär 02.30 x) idag på Söndagen så drog vi upp till Lugnet runt 11.00 och kollade på samuelsdals killars final. och dom kom 2:a :D och vi fick reda på att samuelsdals tjejer hade förlorat i semifinalen på morgonen.
så har väl min helg sätt ut i stort sätt :P
men en sista sak vill jag säga/skriva och det är att den här helgen har varit så förbaskat roligt att det inte gör någonting att vi förlorade alla matchen utom en..

JAG ÄLSKAR ER TJEJER !



mer bilder ifrån innebandyn kommer sen, jag har inte hunnit lägga in alla på datorn xD <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0