TILL SALUUU !

tjenare alla förhoppningsvis glada människor !
Idag så fick jag ett litet ryck och letade igenom mitt rum efter saker som jag inte längre använder eller behöver och tänkte att jag skulle lägga ut dom här på bloggen och bilddagboken och kolla om jag får ihop lite stålar ;)

Gör så här :
1. Kolla igenom på bilderna här nedanför om det är något du är intresserad av.
2. När du har hittat något du vill ha eller har frågor om så kan du antingen komentera här på bloggen eller bilddagboken, men om du vill ha ett snabbt svar så kan du skicka ett sms till mig ( 076-8123678 ) . Jag kommer alltid att ha mobilen med mig.
3. När du har pratat med mig så löser vi hur du ska få din sak du har köpt
4. Man kan inte lämna tillbaka sakerna

Lycka till !! :D















En Platt,lock,krus tång som består av 6 olika delar.
platt,krus, 3/4 olika lock sorter. Märket är Philips och det tar ett tag att värma upp den tyvärr och man får med en hår klämma ( min lilla syster har haft sönder den andra )
alla saker som hör till ligger i en sorts väska och den väskan ligger i kartongen som på bilder ovan. 


En häst bok
Ett "häst lexikon" som jag fick i julklapp för ca 2 år sen. "Ett komplett uppslagsverk om hästar, de viktigaste raserna, deras historia och deras användning och mycket mer"
Jag har inte använt boken mycket så den är ganska ny.
Det är 400 sidor i boken så den är ganska tjock.
En helt ny sån här bok kostar ca 200 kr och nu har du ju värsta chansen att spara 150 kr !!!


En sjal
En sjal som jag inte kommer ihåg vart jag har köpt.
den är hyfsat stor ( Du ser på bilden ) och den är rutig i massa olika blåa färger och det är även glitter tråd med i sjalen fast det syns inte på bilden så bra.


Olika örhängen
Jag vet inte om det är nickel i dom eller inte.
Jag har inte använt dom här örhängen mycket så dom är fina och ganska oanvända.


Löshår
Ett löshår som jag har använt ca 5 gånger.
Jag köpte det i julas och kunnde tyvärr inte använda det så mycket för det var fel färg.
Clip-on setet består av 8 olika delar och det är inte jätte bra kvalite på håret så därför säljer jag det ganska billigt.
Det är enkelt att borsta och ta i och ur, håret är inte värmetåligt så du kan inte locka håret eller föna håret.
Jag tror att färgen var #614 , men jag är inte säker.

Kommentarer
Postat av: annis

Jag vill köpa löshåret!

2010-05-30 @ 21:27:03
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: jenna

vill ha lös håret

2011-10-15 @ 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0