one star !

halluu !
Igår så var jag på JennyPennys konfirmation och träffade Olivia och Ludvig.
Konfirmationen var i Centrumkyrkan och dom sjöng och spelade någon teater. När det var slut så gick jag och Olivia till JennyPenny och gav henne hennes present jag har köpt till henne. Presenten var ett mjölkpaket :D Jag känner nog ingen som tycker om mjölk lika mycket som JennyPenny :P 
Sen gick jag gå stan lite med lillsyrran och tittade på skolavslutnings kläder men jag hittade dock inga xD 
Sen kom pappa och hämtade oss och vi åkte till city gross och köpte godis..
När jag hade ätit mat hemma och sånt där så drog jag till Willys och träffade Ludvig. Vi köpte chips, godis och läsk innan vi drog hem till honom där Olivia så fint stod och väntade på oss. När vi hade gått in i hans hus så hälsade jag på deras underbara hund, han slickade mig i ansiktet och när han var klar med det så märkte jag att min percing i näsan var borta ( :O ) jag trodde allvarligt att hunden hade ätit upp den, medans jag desperat stod och funderade på vad jag skulle göra så stod Olivia och skrattade åt mig :P men sen hittade Olivia percingen på golvet.. HAHAHAHH ! vilken fail asso :P 
Efter det så spelade Ludvig och Olivia en runda shack (stavning) Olivia blev totalt ut ägd :P HAHA 
sen drog vi ut och hoppade på deras TRE studsmattor ;o AS KUL !!! :D
Vi höll också på att kasta någon himla telefon i väggar och på marken, jag lägger kanske ut en film om det sen om jag orkar x) 
När vi hade gjort det klart så gick vi in och kollade på en film som hette "sahara". det var väl en action film blandat med en komedi ;s Filmen var lite långtråkig med värd att se om man är på flumm humör vilket jag inte var den kvällen :P sen drog Olivia och Ludvig ut mig på sutdsmattan och började hoppas så jag flög upp i luften :@ Vi brottades också :D det är faktiskt jätte roligt :D 
sen cyklade jag runt 23.00 
En as bra kväll som måste göras om ! 

ha det bra!
puss! 



  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0