Nu ska jag skriiivaa :D

tjaa.. !
Jag har varit väldigt upptagen den senaste veckan och har inte hunnit skriva någonting så nu ska jag skriva lite gran om vad jag har gjort i veckan..
Jag gör nya inlägg för varje dag så vi börjar väl med Tisdagen.

I Tisdags så åkte jag till Ludvig för att jag skulle sova där tills på Fredagen egentligen men det blev bara till Torsdagen för målarna blev klara tidigare än vad dom skulle. så det var ju både roligt och tråkigt :P
Jag och Ludvig har varit ute med hans grymt söta hund Dizel ( jag älskar at vara ute med den hunden :D ) ,
kollat på tv, pluggat och han har haft träning och jag house ( ska skriva om det sen )... Vi har också hållt på med en sån här grej med massa färger på x) jag lägger ut en bild sen för alla dom som inte förstår min beskrivning HAHA ! 

så här får ni några bilder ! 



 
Dizel !





FÄRG GREJ !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0