nemen.. vad busigt

det har varit jätte mycket i skolan men nu är det mesta över så nu kan jag förhoppningsvis skriva lite mer och oftare :P

Igår var jag hemma hos Ludvig och gick ut med hans underbara hund och sen när jag skulle åka hem så hände det något konstigt med min cykel så luften åkte ut i framdäcket och sen fastnade bromsen på ngn konstigt sätt så jag fick bära hem cykeln en bit.. HAHAHA ! 
Sen när jag ÄNTLIGEN kom hem så  åt jag mat och drog till vika på house. åhh fy 17 vad vi har skrattat , HAHAAHHAHAH !

Idag är det äntligen dags för första axa ( viking line ) matchen :D :D :D :D
Vi kommer äga ut dom totalt :D 
efter matchen så ska jag och sova över hos Jenny så jag kanske inte skriver så mycket nu i helgen efter som jag ska spela innebandy och sova borta :P  

HA DET GÖTT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0