LÖRDAG !

Nu äntligen har vi kommit fram till den sista dagen av mitt lilla skriv ryck xD
Idag vaknade jag upp brevid Jenka , mycket trevligt !
jag åkte hem runt 1 för jag skulle äta och min mormor och morfar skulle komma xD
När dom hade åkt så kom lilla söta Jenny Penny hit och myste lite gran med miig ! :D
men den här gången så tog vi inga kort ( :O ) så det får bli någon gammal bild den här gången xD
klumpig som man är så har man ju så klart ner en skål i golvet så det går sönder i små ch stora bitar på köksgolvet! x) HAHAH !
Imorgon ska jag och Jenny och till Lugnet och titta på vårvolten, det är typ någon gymnastik grej x)
jag skriver med i morgon för nu måste jag gå och lägga mig för jag är grymt trött !

GODNATT !
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0