jag suger på att komma på rubriker :P

Idag när jag vaknade jag utav solen som lyste in i mitt rum :D
Jag fick väldigt bråttom att slänga mig upp ur sängen och sätta på mig bikinin och sprang ut och satte mig i solen och tittade på när min lillasyster lekte i sandlådan :P så nu hoppas jag att jag har fått lite färg :D
runt 4 så kom min mormor och morfar och mina kusiner och vi fikade lite gran x)
efter det så åkte jag och träffade JennyPenny och efter mycket övervägande fram och tillbaka så åkte vi till ngn konsert i stället för kålgårn x) höhö
sen så drog vi hem och nu sitter vi här och dunkar musik ! :D
Nu ska vi dra hem till mig , ni får ha det så bra !

puss!

btw, JennyPenny hälsar x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0