Freeedag !

hejsan!
Nu ska vi leka en liten lek xP
Leken går ut på att låtsas att det är Fredag fast det är Lördag :D eftersom jag inte hann skriva någonting igår så skriver jag nu i stället och sen i ett annat inlägg så skriver jag om det som har hänt idag :P hopps att ni fattar vad min lilla lek går ut på x)

"idag" så har jag varit i skolan och tittat på en film som hette "state of play" eller något liknande. Den var lite långtråkig men lite läskig och intressant på samma gång. Den handlade om en jornalist som typ utredde massa mord och skit. jag fattade inte så jätte mycket av filmen.
Sen på kvällen så var jag på en modevisning i kyrkan emd massa kompisar. Vi hade jätte roligt.. ända tills Olivia R och Ludvig höll på att trycka ner mitt huvud i vattnet i dopgraven så jag blev helt blöt :P HAHA !
sen åkte jag hem vid 23.00 och tittade på någon film och sen somnade jag för jag var väldigt trött x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0