FREDAG !

I Fredags så var jag med lilla Jenka Penka !
Vi åkte till Hälsinggården och snacka med Ludvig efter skolan och sen drog vi till stan och fikade !
As mysigt hade vi det sen drog jenka hem till sig och åt mat och jag gjorde samma sak, sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig klar för kvällen och sen så packade jag mina saker för jag skulle sova hos Jenkka :D
Sen cyklade vi ner till Källviken och tittade på brasan och träffade lite roligt folk ! *gilla*
men innan dom tände brasan så gick vi till Amilia ett tag och tittade på talang och jag gick på toaletten :P
sen gick vi till Jossan och försökte få med henne till brasan men hon var envis som en åsna och ville prompt stanna hemma och titta på film :P HAHAHA
Sen när vi skulle hem så höll ajg på att cykla på en groda ! 2 GÅNGER ! fatta med äckligt ;O
aja sen när vi kom hem till Jenka så pratade vi och smsade och gjorde lite roliga saker :P
sen somnade vi runt 3 nån gång och vaknade vid 11-12 :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0