VÅRAN HISTORIA

Hejhej Anns läsare!

Fortfarande Adde här och det är inget jag tänker säga i varenda inlägg utan ni kan lära er att jag kommer vara här tills på söndag då Ann kommer hem igen! ;)
Jag tänkte berätta lite om hur jag känner Ann. Jag tror att det började med att Anns föräldrar skulle köpa ett hus av min mamma, eller något liknande i alla fall. Sen eftersom att dom båda hade döttrar i ungefär samma ålder (vi var kanske 1-2 år då?) så höll dom väl kontakten... Haha jag improviserar lite grann. Och när vi vart lite äldre så hade jag och min bror Anns familj som "stöd" familj, så vi bodde där ungefär varannan helg tror jag. Så jag och Ann har varit kompisar enda sedan vi var småttingar. Och Anns lillasyster är jag åxå jätte bra kompis med. Ann och Simone är som mina systrar!! Dom kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig lämna dom, vare sig dom vill eller inte.
Hihi nu tänkte jag bjuda på lite bilder , enjoy!!







Denna sköna bild får avsluta detta inlägg!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0