skolavslutning !

Idag vare sista dagen i skooooolan ! :D
I morgon äre äntligen skolavslutning och idag så har jag sprungit runt på stan och kupolen och letat skor och kläder. Jag hittade lite kläder som jag kommer lägga ut på en bild här nere sen men skor hittade jag inte idag så det får väl bli att åka ner på stan i morgon och kolla om jag hittar några. :D
Igår så spenderade jag dagen i skolan, elsborgkyrkan (genrep till avslutningen) och hos Julia med Jennypenny och Olivia en liten stund. HAHA roligt hade vi men jag orkar inte skriva var vi gjorde men dagen var lyckad i allafall förutom att jag var jätte trött så jag nästan somnade i Julias kök xD

Nu ska börja dra mig mot sängen !
puss!



Kommentarer
Postat av: anton p

cha cha snyggt

2010-06-09 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0