Juliia

Tjaaaaaa !
Idag så har jag tillbringat min dag med underbara Julia !
Jag vaknade vid 12.15 och kände att idag ville jag vara med Julia , HAHA , så jag skickade ett sms til henne och frågade om hon ville hitta på något och det ville hon ju såklart ( vem säger nej till mig liksom?! ) HAHAH
Så hon kom hit typ 14.30 när hon hade ätit mat och bla bla bla...
När hon hade kommit hit så bakade vi cupcakes , dom blev ju as fina asso ;O
När vi hade ätit en varsin så bestämmde vi oss för att dra till Roxnäs och bada föttterna och då frågade LuddePudde och han fick följa med och såklart fick han det och allting slutade så lyckligt med att Julia o Ludvig badade hela kroppen medans jag stod och pratade med lite roligt folk.. för jag ville inte bada för det var för kallt för min smak ;P hihi (a) JUSTEEE ! jag och Julia cyklade på en cykel med 2 cyklar på :D jag vet inte vad det heter riktigt men jag lägger ut en bild på den sen :P HAHA
När vi hade badat klart vid Roxnäs så drog vi hem till Julia och åt varmamackor *mummss* , När det var klart bestämmde vi oss för att gå över till Ludvig (eftersom dom typ bor grannar) och hoppa lite studsmatta :D
Vi hade en mycket trevligt stund hos Ludvig och runt 22.30 gick vi hem till Julia igen och pappa kom och hämtade mig ;)

Nu ska nog se på en film!
puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0