Jag äger på rubriker :P

Har nyss kommit ut ur duschen efter en svettig och varm dag..
kl. 11.30 cyklade jag ut till Hälsinggården och träffade Julia.
Jag och Julia cyklade sen vidare till Hosjö och träffade Sara hemma hos henne :D
Vi gick direkt ner och badade och solade. När vi hade suttit där på bryggan en stund så kom det en stor äcklig grej som flög framför mitt ansikte och då blev jag så rädd att jag råkade kasta ner Julia telefon i vattnat :( ojoj.. men vi tror att den funkar :P
Sen gick vi hem till Sara igen och lagade någon äcklig mat, typ pasta och korv i någon sås som Julia och Sara hittade på själva ;) HAHA
Sen gick vi ut och hoppade studsmatta en stund och Sara försökte hjälpa mig och Julia att lära oss att göra en så kallad "flikis"  och det gick ju som det gick , hehe..
Sen ville Julia och Sara bada igen och då gick vi ner till vattnet så badade dom lite gran, efter det så cyklade vi till Hälsinggården igen och träffade Luddepudde.
Vi hoppade studsmatta och spelade fotboll ;)
Sen cyklade jag hem till gargberget igen runt 21.15 :D

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen :P
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0