förslag !

Jag har kollat runt lite på andra bloggar och sånt där och märkt att min blogg suggger om man kollar på andras bloggar.. Så nu måste jag försöka komma på lite roliga saker som jag kan göra här på bloggen så jag får fler läsare och gör så att dom också stannar kvar :P
Jag har lite förslag på saker men jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom, så nu får ni väl komentera lite om vad ni tycker x)

1. videoblogga
2. hissa&dissa
3. Dagens tips (hår,smink,kläder)
4. mer text och bilder

komentera och säg vad du tycker att jag ska göra för att göra bloggen mer intressant :D

puss!


Kommentarer
Postat av: Emelie Ahlström

Mer bilder tycker jag att du ska ha :)

Och dagens tips med hår,smink, kläder osv.

videoinlägg är alltid kul ;)

2010-06-18 @ 20:11:55
URL: http://tulivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0