Falu Fylle kalas ! :D

nemen tjenare alla sötnosar !
Igår så var jag i skolan till 14.50 och sen blev resten av dagen tilllbringad på stan ;)
Jag gick ner med Olivia R efter skolan så då träffade vi massa olika folk som vi gick med..
Vi tog ett jätte fint kort på oss med camp rock (?) i bakrunden :D as fint ! 
sen blev det godisregn och gratis korv :P hahaahahah !
klockan tickade på och sen var det dax för rix FM festivalen, den var ganska tråkig faktiskt så jag drog och åkte karusell med Anton och Lisa.. åhh fy 17 var läskigt det var ;o efter det så gick jag och Lisa tillbaka till dom som vi gick med på FM grejen x) 
Idag så vet jag inte riktigt var jag ska hitta på , det blir väl antagligen att åka ner på stan eller ligga och sola i det sköna vädret ! :D 

puss ! 

 


Kommentarer
Postat av: LIsa :)

TA BORT (!!!)

xD

2010-06-05 @ 10:10:28
URL: http://lillalizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0