Alborgen ! :D

hejsan svejsan !
Jag får ursäkta för dålig uppdatering igår jag var nämligen i gävle på ett ställe som hette Alborgen.
Alborgen är typ som fångarna på fortett.. man gick in i olika rum och skulle lösa olika saker :D
Jag var där med Ollars, Erik, Victor, Douglas, Oliver och Louise ! 
Vi hade super duper kul ända tills vi skulle hem x) 
någon startspärr hade gått på bilen så vi kunnde inte starta den..
Så vi fick lov att ringa till han som ägde bilden ( Luddepudde och Victors pappa) 
men han kunde inte heller fixa bilen så då fick vi lov att ringa en bärgningsbil som kom och hämtade oss och sen skjutsade oss in till volvo i Gävle och eftersom klockan då var 19.30-20.00 ca så var vi ju jättteee hungriga så vi gick till äckliga Max och åt mat , och sen hade vi fått låna en hyrbuss så vi kunde köra hem runt 21.00. HAHAHA !
Alborgen som vi hade varit på stängde vid 16.00 så från 16.00-19.00 hade vi bara suttit där och väntat och tills slut så blev alla så trötta så vi nästan skrattade åt allting :P haha !

men vad spelar det för roll egentligen jag kom ju bara hem 5 timmar försent :P







Vi fick sitta i bilen när den var på bärgningsbilden , AS TUFFT ! :D

Kommentarer
Postat av: J. ♥

Söt header du har! :)

2010-06-30 @ 18:33:42
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/
Postat av: Erik T

Jag håller med! 5 timmar sent, vad gör det? :P

Inte så att vi hade kunnat göra något roligare med dom fem timmarna :P nejdå inte alls! haha

2010-06-30 @ 18:55:54
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0