Lördag !!

I Lördags så åkte Ludvig till Uppsala kl 17.00 så då cyklade jag runt lite gran för jag skulle inte vara hos Sara förs 18.30 x)
När jag kom till Sara så åt vi mat och sen gick vi ner och badade näck ( :D )
sen när vi kom tillbaka så bakade vi chokladbollar.. eller vänta ! det gjorde vi innan vi gick och badade , HAHA
Sen gick vi ner till hennes rum och dunkade musik och spelade kort och pratade och pratade innan vi skulle sova!
På söndags morgonen så åt vi frukost och sen gjorde vi popcorn och satte på en film :)
Sen blev kl 17.00 och jag cyklade hem och slappa resten av kvällen x)
men vid 23.30 åkte jag och pappa ut till Sara igen och hämtade min packning som min mamma hade glömt att hämta..
HAHA !!

Nu ska jag lägga ut lite trevliga bilder ! :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0